Simonka György: Lázár János gaztetteiről regényt tudnék írni
„Szerintem nem fog örülni, hogy napvilágra kerül az, amit én tudok” – mondja a költségvetési csalással vádolt fideszes polgármester.
„Szerintem nem fog örülni, hogy napvilágra kerül az, amit én tudok” – mondja a költségvetési csalással vádolt fideszes polgármester.
Nem elég, hogy letérdelt a tömegközlekedés, a szakminiszter nyakában ott liheg Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár is, bár nem világos, mit is szeretne pontosan elérni azzal, hogy folyamatosan bírálja Lázár Jánost.
Bár a Keletiben helyreálltak a dolgok, a két politikus csörtéje kitart.
A közlekedési miniszter háromnapos késéssel, egy Facebook-posztban fejtette ki a véleményét az állami vasúttársaságot térdre kényszerítő hétvégi leállások okairól.
A közlekedési szakember szerint Lázár János a vidékieknek ártott a legtöbbet.
A közlekedési szakértő szerint a budapesti olimpiának is előfeltétele a vasúti közlekedési hálózat felújítása, amelyre stratégia és forrás is lett volna, ha Lázár János nem állítja le a beruházásokat.
Piaci befektetőket vonna be a MÁV ingatlanainak megújítására. A kastélyok után jön a fogadj örökbe egy állomást-projekt?
A miniszter három fontos dologban látja a siker receptjét, és figyelmeztette párttársait az ittas verekedése miatt lemondani kényszerült fideszes Győrffy Balázs EP-képviselő sorsára is.
A szombati vasúti káoszért Lázár János minisztert okolja Vitézy Dávid közlekedési szakértő.
Szijjártó Péter és Lázár János is le fognak ülni a helyi, októbertől ellenzéki vezetésű önkormányzattal.
Pafféri Zoltán a kollégái mellett az építési és közlekedési miniszternek is üzent.
Néhány napja annak, hogy a Bakony Intercity is hasonlóan járt.
Személyeskedésig fajult az üzengetésük.
Az építési és közlekedési miniszter állampolgári joggá tenné a közlekedéshez való jogot, egymilliárdos hitelt venne fel a vasútvonalak felújítására, húsz-harminc éves, használt vasúti szerelvényeket szerezne be, és átalakítja a MÁV-ot. Ennek keretében megváltozik a vasúttársaság vezetősége is.
Megszorítások vetnek árnyékot a negyedéves jelentésekre. A Mol jól profitál, de a kormánynak odaszól Hernádi, aki milliárdos bukót számolhat az 50 forintos palackokon. Az aszály és a viszály miatt egyre könnyebben foghatja a kormány külső tényezőkre a gazdaság szamárköhögését. Jól fial az olimpia, de drágább a Sziget, és zsebbe kell majd nyúlni a kiszervezett kastélyokért is. Az orosz jachtokba belerokkannak a lefoglalóik, a több mint tíz év után végre újrainduló szélerőmű-fejlesztések nyertesei körül pedig sokasodnak a kérdések. Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.
Pintér Bence, Győr új polgármestere hiába érdeklődött, előde nem tájékoztatta az adósság részleteiről.
Az is eltűnik a világhálóról, amit eddig meg lehetett nézni.
Az új múzeum a BMW-gyár szomszédságában épülhet meg, Lázár János tervei szerint 150 milliárd forintból.
Horgászszövetségek mellett mintagazdaságoknak is átengedhetné a halgazdálkodási jogot az állam. Lázár Jánoshoz és Csányi Sándorhoz is tartozik ilyen.
Az építési és közlekedési minisztériumot gazdagítaná az a díj, amit az állami kastélyok után érdeklődnek kell befizetniük. Ez az összeg akkor is az államnál marad, ha a kérelmező végül nem kapja meg az örökbefogadásra kínált félszáz kastély egyikét.